Informatie en nazorg
Onze bevindingen en het bijbehorende behandeladvies zijn te allen tijde schriftelijk opvraagbaar. De verzekering, als u die hebt opgegeven aan ons, wordt automatisch door ons ingelicht.
Als uw eerder bezoek van ons heeft gehad en u heeft nog vragen, dan kunt u op werkdagen tussen 09.00 en 16.30 uur bellen met onze patiëntenadministratie via 030 – 253 1111. Houd u in dat geval het patiëntnummer bij de hand. U wordt zo nodig door een van onze dierenartsen teruggebeld.
Klachten
Wij proberen u en uw paard zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn, vertel het ons dan. Wij stellen uw mening namelijk erg op prijs.
Problemen rond het kliniekbezoek kunt u allereerst bespreken met de dierenarts/specialist. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan kunt u uw op- of aanmerkingen over de gang van zaken binnen onze kliniek (met betrekking tot organisatie, communicatie, behandeling of factuur) sturen naar:
Universiteitskliniek voor Paarden
T.a.v. Klantenservice AKP
Yalelaan 112, 3584 CM Utrecht
E-mail: KlantenserviceUKP@uu.nl
Alle overige vragen of opmerkingen kunt u mailen naar: UKP@uu.nl
Uw inbreng geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden en helpt ons daarbij ook om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.