Logo Universiteit Utrecht

Universitair Dierenziekenhuis

Na het bezoek van de Ambulante Kliniek voor Paarden

Informatie en nazorg

Onze bevindingen en het bijbehorende behandeladvies zijn te allen tijde schriftelijk opvraagbaar. De verzekering, als u die hebt opgegeven aan ons, wordt automatisch door ons ingelicht.

Als uw eerder bezoek van ons heeft gehad en u heeft nog vragen, dan kunt u op werkdagen tussen 09.00 en 16.30 uur bellen met onze patiëntenadministratie via 030 – 253 1111. Houd u in dat geval het patiëntnummer bij de hand. U wordt zo nodig door een van onze dierenartsen teruggebeld.

Klachten

Wij proberen u en uw paard zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn, vertel het ons dan. Wij stellen uw mening namelijk erg op prijs.

Problemen rond het kliniekbezoek kunt u allereerst bespreken met de dierenarts/specialist. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan kunt u uw op- of aanmerkingen over de gang van zaken binnen onze kliniek (met betrekking tot organisatie, communicatie, behandeling of factuur) sturen naar:

Universiteitskliniek voor Paarden
T.a.v. Klantenservice AKP
Yalelaan 112, 3584 CM Utrecht
E-mail: KlantenserviceUKP@uu.nl

Alle overige vragen of opmerkingen kunt u mailen naar: UKP@uu.nl

Uw inbreng geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden en helpt ons daarbij ook om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.