Logo Universiteit Utrecht

Universitair Dierenziekenhuis

Na het bezoek met uw paard

Nazorg

Onze bevindingen en het bijbehorende behandeladvies zijn te allen tijde schriftelijk opvraagbaar door uw dierenarts. De verzekering, als u die hebt opgegeven aan ons, en de verwijzende dierenarts worden automatisch door ons ingelicht.

Als uw paard eerder bij ons is geweest en u heeft nog vragen, dan kunt u op werkdagen tussen 09.00 en 16.30 uur bellen met onze Patiëntenadministratie via 030 – 253 1111. Houd u in dat geval het patiëntnummer bij de hand. U wordt zo nodig door een van onze dierenartsen teruggebeld.

Klachten

Wij proberen u en uw paard zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn, vertel het ons dan. Wij stellen uw mening namelijk erg op prijs.

Problemen rond het kliniekbezoek kunt u allereerst bespreken met de dierenarts/specialist. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan kunt u uw op- of aanmerkingen over de gang van zaken binnen onze kliniek (met betrekking tot organisatie, communicatie, behandeling of factuur) sturen naar:

Universiteitskliniek voor Paarden
T.a.v. Klantenservice
Yalelaan 112, 3584 CM Utrecht
E-mail: KlantenserviceUKP@uu.nl

Alle overige vragen of opmerkingen kunt u mailen naar: UKP@uu.nl

Uw inbreng geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden en helpt ons daarbij ook om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.