Logo Universiteit Utrecht

Universitair Dierenziekenhuis

Na uw bezoek

Nazorg

De Gedragskliniek biedt na het gedragsconsult nazorg via een verkort consult op de kliniek, via de telefoon of e-mail. Ook is het mogelijk dat uw eigen dierenarts of lokale gedragstherapeut nazorg biedt.

Eigen dierenarts

Bij patiënten die verwezen zijn houden wij uw dierenarts op de hoogte over de situatie van uw dier. Komt u met een papegaai? Dan is een verwijsbrief niet strikt noodzakelijk, en alleen wenselijk indien u (of uw dierenarts) het op prijs stelt dat uw dierenarts op de hoogte gebracht wordt. Heeft u geen verwijsbrief en wilt u toch dat wij uw dierenarts op de hoogte houden, dan kunt u dit tijdens het consult aangeven.

Klachten

Wij proberen u en uw huisdier zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn, vertel het ons dan. Wij stellen uw mening namelijk erg op prijs.

Problemen rond het kliniekbezoek kunt u allereerst bespreken met de dierenarts/specialist. Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan kunt u uw op- of aanmerkingen over de gang van zaken binnen onze kliniek (met betrekking tot organisatie, communicatie, behandeling of factuur) sturen naar:

Universiteitskliniek voor Gezelschapsdieren
T.a.v. Klantenservice Gedragskliniek
Yalelaan 108, 3584 CM Utrecht
E-mail: klantenserviceUKG@uu.nl

Alle overige vragen of opmerkingen kunt u mailen naar: receptieUKG@uu.nl.

Uw inbreng geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden en helpt ons daarbij ook om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.